Despre noi

Lider în industria bunăstării şi etalon în domeniul protejării sănătății, Angelini reprezintă alegerea naturală pentru bunăstarea zilnică.

Angelini produce, comercializează și distribuie produse pentru sănătatea și bunăstarea personală. Misiunea Angelini este de a fi aproape de oameni, răspunzând nevoilor zilnice ale acestora prin produse eficiente, fiabile şi de calitate, disponibile pe scară largă şi accesibile, asigurând astfel o bunăstare constantă şi palpabilă. Obiectivul său este clar: să fie o alegere naturală în ceea ce priveşte sănătatea şi bunăstarea zilnică.

Angelini este un grup internaţional privat mediu, lider în domeniul produselor farmaceutice şi bunurilor de larg consum ce contribuie la sănătate şi bunăstare. Înfiinţat în Italia la începutul secolului 20, grupul Angelini are reprezentanţe în 20 de ţări, iar produsele sale sunt distribuite la scară internaţională. Condus de preşedintele Francesco Angelini, grupul are aproximativ 5.000 de angajaţi şi o cifră de afaceri consolidată de peste un miliard patru sute milioane de euro.

În domeniul farmaceutic, Angelini este o „companie integrată" cu programe extinse de cercetare, dezvoltare, fabricare şi comercializare a ingredientelor active, a medicamentelor de marcă echivalente, a produselor medicale şi suplimentelor alimentare. La nivel internaţional, Angelini îşi concentrează activitatea în domenii precum analgezia şi inflamaţiile, neuropsihiatria, gripa, afecţiunile cavităţii orale, ginecologia, igiena personală şi dezinfecţia.

Cele mai cunoscute mărci internaţionale sunt Trittico, Tantum şi Aulin. La nivel local, Angelini se concentrează pe domenii specifice datorită puterii mărcilor sale.

În Italia, Angelini este una dintre primele companii farmaceutice, domeniile sale de specialitate principale fiind analgezia şi inflamaţiile, neuropsihiatria, gripa şi afecţiunile cavităţii orale, ginecologia şi dezinfecţia.

De asemenea, grupul este prezent pe piaţă cu o linie de medicamente generice (Angenerico) ce cuprinde aproximativ 60 de molecule.

Angelini este lider în domeniul automedicaţiei: branduri tradiţionale precum Tachipirina, Moment, Tantum Verde, Amuchina, prezente în casele italiene de mulţi ani, au transformat Angelini în una dintre cele mai cunoscute şi de încredere industrii farmaceutice din ţară. Body Spring este o marcă de referință pe piața suplimentelor. În 2011, Angelini a cumpărat brandul Infasil, lider în domeniul deodorantelor și produselor de igienă personală.

În domeniul îngrijirii personale, în cadrul unei asocieri (Fater) cu Procter&Gamble, Angelini Group este lider pe piața italiană în domeniul scutecelor pentru copii și absorbantelor intime, cu brandurile Pampers, Lines, Linidor și Dignity. Tot în cadrul unei asocieri cu P&G, este lider mondial în proiectarea și implementarea unor linii de producție integrată pentru industria produselor sanitare (Fameccanica).

Diversificarea grupului se extinde și către sectorul vinurilor (Bertani Domains) și al parfumurilor (Idesa și ITF).

Cunoașterea profundă a piețelor este una dintre trăsăturile distinctive ale Angelini ce reprezintă un factor determinant al succesului Grupului. Eficiența și integrarea lanțului de aprovizionare, precum și capacitatea de a gestiona rețele de vânzări complexe fac posibilă optimizarea serviciului, cu o prezență extinsă atât pe canalele specifice industriei, cât și în marile lanțuri de magazine.

Angelini este un grup modern, atent la schimbările de pe piață și orientat către viitor, însă întotdeauna mândru de valorile care stau la baza filozofiei sale corporative. Competențele profesionale, competitivitatea, implicarea, colaborarea la toate nivelurile și etica reprezintă valorile fundamentale ale spiritului corporativ care îi permit companiei să facă faţă provocărilor interne și externe într-o manieră eficientă și eficace.